1 wynik
Książka
W koszyku
Opracowanie ma głównie charakter praktyczny, a prezentowane doświadczenia są wynikiem wieloletniej praktyki Autorki. To propozycja wypracowanego modelu postępowania diagnostycznego i metod diagnostycznych w badaniu pedagogicznym uczniów z podejrzeniem zaburzeń funkcji percepcyjno-motorycznych, rzutujących na sprawność czytania i pisania. Książka jest adresowana do osób zainteresowanych problematyką w uczeniu się, w tym pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, pedagogów i psychologów, pedagogów szkolnych oraz nauczycieli, zwłaszcza nauczycieli języka polskiego i języków obcych oraz do nadzoru pedagogicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej