6 wyników
Książka
W koszyku
(Cała Polska czyta dzieciom ; 14-16 lat)
Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zmian we własnym życiu. Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy wykorzystać tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej. Większość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych są nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję - w pracy, w szkole i w domu - jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swoim własnym życiem, uczenia się i tworzenia czegoś nowego i lepszego postępowania wobec siebie i tego najlepszego ze światów. Drive aż kipi od wspaniałych pomysłów - to wyjątkowa książka, która zmienia sposób myślenia i podejścia do życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja / Klaus Kobjoll ; [tł. Edmund Całus]. - Wrocław : Astrum, 2000. - 174, [2] s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Na okł. podtyt.: jak to robić w twojej firmie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja / John Adair ; [przekł. Dariusz Bakalarz]. - Warszawa : Studio Emka, 2000. - 248 s. : il. ; 20 cm.
(Anatomia biznesu / John Adair)
W każdej branży ludzie obecnie są wartością najwyższą - stanowią nejcenneijsze aktywa w każdym przedsięwzięciu. A wspaniałe rezultaty osiągają jedynie wspaniali ludzie, przekonani i pozyskani do działania. Jednak aby motywować kogoś metodami bardziej wyrafinowanymi niż "kij i marchewka" należy poznać jego indywidualną osobowość. Wiedzieć o tym powinien menedżer chcący być profesjonalistą, aby móc motywować ludzi w taki sposób by wobyć z nich wszystko co najlepsze. W czasach ciągłych rotacji personelu i niepewności pracowników, co przyniesie jutro, nie jest to łatwe. To świetna książka, pełniąca znakomicie rolę poradnika jak opanować kardynalną umiejętność zarządzania jaką jest motywacja. W oparciu o wnikliwe badania nad motywacją J. Adair przedstawia szereg strategii skutecznego motywowania zespołów i jednostek. Przykłady i ćwiczenia pomagają znakomicie uczynić praktyczny użytek z zasad motywacji. Bardzo ważnym instrumentem są testy załączone do każdego rozdziału. Autor serii "Anatomia Biznesu", sprzedanej w nakładach przekraczających 500 000 egzemplarzy, jest profesorem wydziału zarządzania Uniwersytetu w Exter. Jest także konsultantem wielu instytucji związanych z edukacją i biznesem, doradcą rządu brytyjskiego. Został zaliczony do czterdziestki ludzi z całego świata, którzy najbardziej przyczynili się do rozwoju studiów nad teorią i praktyką zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The orange revolution : how one great team can transform an entire organization" 2010.
Przełomowy sukces osiąga się dzięki samonapędzającym się zespołom! Adrian Gostick oraz Chester Elton, bestsellerowi autorzy i znani konsultanci specjalizujący się w dziedzinie przywództwa, napisali przełomowy poradnik na temat tworzenia wysoce efektywnych zespołów. Badania wskazują, że zaledwie 20 procent zespołów choćby zbliża się do pełnego wykorzystywania własnego potencjału. W jaki sposób twój zespół może znaleźć się w tym gronie? Na podstawie przełomowych danych zgromadzonych przez Best Companies Group podczas wywiadów z udziałem 350 tysięcy osób, a także na podstawie niezwykłych analiz wyjątkowych zespołów funkcjonujących w wiodących firmach, takich jak Zappos.com, Pepsi Beverages Company czy Madison Square Garden, autorzy zidentyfikowali kluczowe cechy charakterystyczne dla członków przełomowych zespołów. Wskazali również zestaw zasad obowiązujących w wybitnych zespołach - zasad kształtujących kulturę pozytywnej pracy zespołowej i umożliwiających osiąganie nadzwyczajnych rezultatów. Odwołując się do licznych, konkretnych historii zaczerpniętych ze zgromadzonych materiałów, autorzy objaśniają szczegółowo, w jaki sposób funkcjonują badane przez nich wybitne zespoły. Wskazują przy tym, że menedżer może doprowadzić do przeobrażenia swojego zespołu w grupę wybitnych pracowników, zabiegając o: - Większą precyzję w wyznaczaniu celów; - Większe zaufanie wśród członków zespołu; - Bardziej otwarty i szczery dialog; - Większe poczucie odpowiedzialności wśród członków zespołu; - Wyrażanie adekwatnego uznania dla wkładu wnoszonego przez poszczególnych członków zespołu Niezwykłe historie o funkcjonowaniu tych zespołów stanowią prosty, ale przemawiający do wyobraźni opis kroków, które należy podjąć, aby wprowadzić swój zespół na poziom przełomowych osiągnięć, aby rozpalić w nim pasję i wizję niezbędną do przeprowadzenia pomarańczowej rewolucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej