6 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Jak mówić do nastolatków...
Autorki bestsellerowej serii "Jak mówić..." wracają! Bogatsze w rodzicielskie doświadczenia tym razem będą radzić czytelnikom, jak rozwiązywać problemy wychowawcze typowe dla trudnego okresu dojrzewania. W swojej nowej książce Adele Faber i Elaine Mazlish piszą o zagubieniu w okresie dorastania, pragnieniu akceptacji, młodzieńczym buncie i potrzebie decydowania o sobie, którą odczuwają prawie wszystkie nastolatki. Poruszają także kwestie związane z przedwczesnym zainteresowaniem seksem oraz z niebezpieczeństwem, jakie niesie ze sobą łatwy dostęp do narkotyków i wszelkiego rodzaju mediów. Książka "Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały. Jak słuchać, żeby z nami rozmawiały" powstała na podstawie wielu zajęć i spotkań, jakie autorki przeprowadziły z młodzieżą i rodzicami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Mystków - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mity edukacji seksualnej / Josh McDowell ; przeł. Barbara Kośmider. - Wyd. 2. - Warszawa : Vocatio, 2000. - 383, [1] s. ; 21 cm.
Książka Josha McDowella, popularnego amerykańskiego prelegenta zajmującego się problemami wychowania młodzieży, językoznawcy i teologa, ukazuje manowce współczesnej, "moralnie neutralnej" edukacji seksualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60/61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Niezbędnik Nastolatka)
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Nie wiesz, jak poradzić sobie w różnych sytuacjach: w domu, szkole, mieście albo na obozie czy wycieczce szkolnej? Jeśli tak, sięgnij po ten niezbędnik - znajdziesz w nim odpowiedzi na wiele nurtujących cię pytań. Z tej książki dowiesz się, jak przezwyciężyć tremę, skutecznie nauczyć się słówek z języka obcego, gdzie i jak szukać potrzebnych informacji, a także dlaczego czasami warto mówić änieö. Niezbędnik podpowie ci, jak zorganizować przyjęcie niespodziankę, zatrzeć ślady domowej katastrofy, opatrzyć skaleczenie, rozpalić ognisko i zbudować szałas, a także jak się nie zgubić w mieście, jak przetrwać wieczór w operze i jak rozmawiać z psem. A wszystko to podane w lekkiej formie, z zabawnymi ilustracjami, anegdotami i żartami. [zielonasowa.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/Po (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oddana do rąk Czytelników książka jest zbiorem artykułów o charakterze refleksji teoretycznej i doniesień z badań. Ich tematyka koncentruje się wokół zaburzeń w zachowaniu dzieci i młodzieży w kontekście ich uwarunkowań oraz działań zmierzających do ich zapobiegania i ograniczenia. [...]Wiedza ta może wydatnie pomóc w podejmowaniu trafnych decyzji w sprawie działań pomocowych ukierunkowanych na poprawę sytuacji opiekuńczo-wychowawczej i społecznej uczniów nieradzących sobie z wyzwaniami stawianymi przez współczesną szkołę [...] - fragment recenzji. Całość podzielona jest na dwie części. Część pierwsza, zatytułowana Czynniki biologiczne, osobowościowe i społeczne jako predyktory zaburzeń w zachowaniu dzieci i młodzieży, obejmuje osiem tekstów. Jednym z tekstów jest opracowanie Danuty Boreckiej-Biernat poświęcone roli czynników osobowościowych w kształtowaniu strategii zadaniowej i obrony w postaci agresywnego reagowania na trudności oraz unikania konfrontacji z trudnościami przez dorastających. Na część drugą, zatytułowaną Formy pomocy dzieciom i młodzieży w zapobieganiu i redukowaniu zaburzeń w zachowaniu, składają się cztery artykuły. Grażyna Poraj podejmuje refleksję nad planowaniem i realizowaniem działań profilaktycznych oraz interwencyjnych zmierzających do redukowania agresji, poprzedzoną diagnozą czynników odpowiedzialnych za wystąpienie agresji u młodego człowieka. W kolejnym artykule Agata Woźniak-Krakowian i Katarzyna Pieńkowska referują wyniki badań dotyczących przyczyn niskiej frekwencji młodzieży w szkołach ponadpodstawowych i pokazują możliwość ich wykorzystania do odpowiednich działań profilaktycznych, interwencyjnych i terapeutycznych w celu zaradzenia problemowi wagarów i zachęcenia ucznia do uczęszczania na zajęcia szkolne. Małgorzata Zabłocka formułuje podstawowe założenia autorskiego programu przezwyciężania nieśmiałości u dzieci, charakteryzuje specyfikę zajęć inspirowanych tym programem oraz prezentuje jego skuteczność. Część ostatnią kończy tekst Agnieszki i Dariusza Rosińskich, którzy poruszyli kwestię warunków dokonywania diagnozy zaburzeń socjalizacji w środowisku szkolnym z uwzględnieniem płci nauczyciela i ucznia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej