41 wyników
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pdz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja powstała przy współpracy z Oddziałem Warszawskim Polskiego Towarzystwa Higieny Psychicznej i Towarzystwa Przyjaciół Dzieci Praga-Północ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy naprawdę trudne dziecko? / Janina Dobrowolska. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1975. - 155, [1] s. : il., portr. ; 20 cm.
(Biblioteczka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola.)
Poradnik dla rodziców i pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rodzina i Dom)
W książeczce tej zawarte zostały komentarze, wygłoszone przez autorki w telewizyjnym programie „Domowe przedszkole" w roku szkolnym 1985/1986. Poszczególne rozdziały tego opracowania są krótkimi gawędami na temat rozwoju i jego zaburzeń oraz wychowania dziecka w wieku przedszkolnym. Zamysł opublikowania ich powstał w związku z dużym zainteresowaniem, jakim pogadanki owe cieszyły się u telewizyjnych odbiorców, tj. rodziców i opiekunów. Autorki chciały w ten sposób umożliwić zapoznanie się z uwagami dotyczącymi psycho-ruchowego rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym tym wszystkim, którzy z różnych względów nie mogli oglądać programów telewizyjnych, oglądali tylko niektóre z nich, bądź słuchali komentarzy w warunkach utrudniających ich odbiór i zrozumienie. Ponadto do problemów związanych z rozwojem i wychowaniem dziecka „dorastają" ciągle nowi rodzice. Niniejsze opracowanie przeznaczone jest przede wszystkim dla rodziców, ale może skorzystają z niego także nauczyciele oraz studenci psychologii i pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii autorzy poruszają problem znaczenia wczesnej edukacji dla funkcjonowania i kreowania społeczeństwa dostosowanego do ciągle zmieniającego się - w kierunku trudnym do określenia- świata. W pierwszej części autorzy debatują nad sposobem funkcjonowania dziecka we wspólczesnym świecie z uwzględnieniem jego własnej perspektywy i perspektywy dorosłych. Część druga stanowi próbe oceny rzeczywistośi edukacyjnej, obejmującej edukację wczesnoszkolną i przedszkolną, a także różne kontekst jej poprawy. Lektura przedstawionego opracowania pozwala sądzić, że mieści się ono w humanistycznym nurcie myślenia o miejscu dzieck we wspólczesnym świecie. Jest to wartościowa pozycja z punktu widzenia poznawczego, a także formalnego i metodologicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko sześcioletnie uczy się czytać / Irena Dudzińska. - Wyd. 3 popr.. - Warszawa :Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne,1991. - 215, [1] s. :fot.,rys. ;20 cm.
(Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola)
Bibliogr. s. 212-214.
Spis treści: Wstęp I. Nauka czytania w zintegrowanej pracy przedszkola 1. Zakres treści elementarnej nauki czytania 2. Metoda nauki czytania w przedszkolu 3. Łączenie nauki czytania z różnorodną działalnością dzieci II. Gotowość do nauki czytania 1. Spostrzegawczość wzrokowa 2. Poprawność wymowy 3. Analiza i synteza słuchowa 4. Całościowe rozpoznawanie wyrazów 5. Rozumienie pojęć: wyraz, zdanie III. Kształtowanie umiejętności czytania, 1. Poznawanie liter 2. Utrwalanie poznanych liter 3. Doskonalenie umiejętności czytania 4. Znaczenie sylaby w doskonaleniu czytania IV. Czytanie ze zrozumieniem 1. Zainteresowanie dziecka nauką czytania 2. Aktywizowanie myślenia w procesie nauki czytania 3. Rozumienie znaków interpunkcji 4. Inspirowanie samodzielnego czytania V. Literatura dziecięca pomaga w kształtowaniu umiejętności czytania 1. Rozwijanie zainteresowania książką 2. Rola książki w procesie nauki czytania 3. Organizowanie zajęć z wykorzystaniem literatury dziecięcej VI. Organizowanie działalności wychowanków 1. Rytmiczność i systematyczność działania 2. Organizowanie zajęć zbiorowych 3. Organizowanie zajęć w małych zespołach 4. Inspirowanie dowolnej działalności wychowanków VII. Warunki indywidualizacji oddziaływań wychowawczych 1. Poznawanie wychowanków Postawy społeczne Poziom rozwoju mowy i myślenia , Zainteresowania dziecka 2. Współpraca z rodzicami VIII. Pomoce dydaktyczne 1. Pomoce do realizacji różnych zadań programowych 2. Pomoce przewidziane specjalnie do nauki czytania Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z międzynarodowej konf., 17 maja 2010 r., Gdańsk.
Rozwój człoweka stanowi przedmot nieustannych badań naukowych i refleksji, bo jest procesem nie tylko fascynującym, ale i wciąż tajemniczym. Na ogół przyjmuje się zgodnie, że rwzwój jest procesem, postępem, progresją, przyrostem, ciagiem zmian, czy wreszcie ewoluowaniem od-do. W czasiach najnowszych akceptację znajduje pogląd, ze istotą rozwoju są zmiany nie tylko progresywne, ale także regresywne. Owe zmiany polegają zas na zastępowaniu czynności wcześniejszych przez późniejsze na ich modfikacjo lub na tworzeniu sie nowych całośći. nadal zaś żywe dyskusje i spory budzą pytania dotyczące natury rozwoju, a mianowicie: czy ma on charakter liniowy czy stadialy oraz w jekiej mierze składają się nań zmiany ilościowe, a w jakiej jakściowe. Niezależnie od tych spornych kwestii możemy stwierdzić, że rozwój nie przebiega jednotorowo, ale zmierza do jakiegoś "pożądanego" stanu, czyli dojrzałości w zakresie strefy bilogicznej (fizycznej), intelektualnej, emocjonalnej oraz społeczno-moralnej człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz : czytamy bajki metodą sylabową / Alicja Karczmarska-Strzebońska ; ilustracje Sławomir Daniec. - Wydanie 2. - Kraków : Greg, [2017]. - 160 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Na okładce: Klasyka bajek i wierszy. Najłatwiejsza metoda nauki czytania. Polecany przez najlepszych nauczycieli.
Elementarz - czytamy bajki metodą sylabową to książka warta polecenia każdemu dziecku chcącemu nauczyć się czytać. Zastosowano w niej metodę sylabową, która jest popularna od lat i niezwykle skuteczna. Pozwala ona nauczyć czytania już kilkuletnie maluchy. Dziecko poznaje literki, potem składa sylaby, by przejść do odczytywania wyrazów i całych zdań. Poziom trudności rośnie stopniowo, dzięki czemu nauka czytania jest szybka i bezproblemowa, a dziecko czyta płynnie i ze zrozumieniem. Dodatkową atrakcją są zamieszczone w drugiej części książki teksty do czytania - najbardziej znane bajki, klasyka polskiej literatury dziecięcej. Są tu więc bajki Krasickiego, Fredry, Mickiewicza, popularne wiersze Jachowicza czy Konopnickiej. Dziecko nie tylko nauczy się ładnie czytać, ale także będzie się doskonale bawić i pokocha literaturę! Elementarz - czytamy bajki metodą sylabową to książka przygotowana z najwyższą starannością, we współpracy z doświadczonymi nauczycielami i metodykami. Kolorowa okładka, piękne ilustracje i barwne strony przyciągną oko małego czytelnika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Mystków - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pdz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Centrum Edukacji Dziecięcej)
Elementarz w podskokach, czyli czytanie w zabawie! "W podskokach", bo szczęśliwe i ciekawe świata dziecko nie chodzi, ale podskakuje. “W podskokach”, bo nauka czytania z małymi dziećmi nie może kojarzyć się z siedzeniem godzinami nad książką, ale z różnorodnymi aktywnościami - gestami, mimiką, aktywnościami parateatralnymi. Ten radosny i kreatywny elementarz przeznaczony jest dla dzieci już w wieku przedszkolnym i „dorasta” wraz z nimi. Maluszki będą korzystały z najprostszych aktywności, starsze dzieci skupią się na słowie.[publicat.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [200]
W książce, pomyślanej jako roczny kalendarz pracy w przedszkolu, znajedzimy 93 utwory dla dzieci z trzech grup wiekowych: maluchy,średniaki i starszaki. Tematycznie nawiązują one do wydarzeń mających miejsce w całym roku szkolnym począwszy od września a na letnim czasie w czerwcu kończąc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik praktyczny dla nauczycieli i rodziców
Propozycje zajęć plastycznych dla dzieci czteroletnich, pięcioletnich i sześcioletnich z podziałem na cztery pory roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka robótek ręcznych dla dzieci przedszkolnych: z papieru, włóczki, ścinków, wydmuszek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73/76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kicia Kocia w przedszkolu / napisała i zilustrowała Anita Głowińska. - Poznań : Media Rodzina, copyright 2015. - [24] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
(Kicia Kocia / Anita Głowińska)
Gratka dla wielbicieli sympatycznej kotki! W kolejnym tomie Kicia Kocia idzie do przedszkola. Tam spotyka przyjaciół i wspólnie robią dużo ciekawych rzeczy. Dzięki Kici Koci dzieci dowiadują się, jak wygląda typowy dzień przedszkolaka. Książki o Kici Koci są polecane do czytania przez Fundację ABCXXI Cała Polska Czyta Dzieciom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Filia Kamionka Wielka - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kicia Kocia w przedszkolu / napisała i zilustrowała Anita Głowińska. - Poznań : Media Rodzina, 2019. - [24] strony : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
(Kicia Kocia / Anita Głowińska)
"Zrealizowano ze śrtodków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa".
Gratka dla wielbicieli sympatycznej kotki! W kolejnym tomie Kicia Kocia idzie do przedszkola. Tam spotyka przyjaciół i wspólnie robią dużo ciekawych rzeczy. Dzięki Kici Koci dzieci dowiadują się, jak wygląda typowy dzień przedszkolaka. Książki o Kici Koci są polecane do czytania przez Fundację ABCXXI Cała Polska Czyta Dzieciom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Mystków - Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I/Po (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie dla młodszych przedszkolaków / autor Marta Jaszczuk ; opracowanie graficzne Agnieszka Wagner. - Wydanie I (2020). - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, copyright 2020. - 40 stron, [2] karty : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Opis według okładki.
Pomoc edukacyjna. Do użytku w celach edukacyjnych w szkołach i innych placówkach oświatowych.
Rozpocznij zabawę z kodowaniem: ćwicz spostrzegawczość i logiczne myślenie, baw się nalepkami dołączonymi do książki, wykorzystaj kody QR - odtwarzaj dźwięki, odgłosy, piosenki.
Publikacja zawiera 40 jednostronnych kart pracy w formacie A4 oraz dwa arkusze nalepek. Perforacja kart umożliwia pracę z jedną kartą na stoliku, a perforacja nalepek ułatwia oderwanie zestawu nalepek do wykorzystania podczas realizacji konkretnego ćwiczenia. Kody QR umożliwiają za pomocą smartfona odtworzenie plików z dźwiękami, odgłosami i piosenkami. Na końcu publikacji dołączony jest dyplom dla Mistrza Kodowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Właściwe rozpoznanie indywidualnych trudności dziecka pozwala na opracowanie dla niego ramowego indywidualnego programu terapii. Program ten powinien być dostosowany do specyficznych trudności dziecka, dla każdego dziecka powinien być opracowany oddzielnie, mimo że zajęcia będą odbywać się grupowo. Ćwiczenia zawarte w programie powinny uwzględniać elementy korekcji, kompensacji i oddziaływania psychoterapeutycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik metodyczny nauczyciela przedszkola.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minimum logopedyczne nauczyciela przedszkola / Genowefa Demel. - Wyd.5 popr. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1998. - 104, [3] s., [26] s. tabl. kolor. : rys. ; 24 cm.
Kolejne wydanie jedynego na rynku księgarskim podręcznika logopedycznego przeznaczonego dla nauczycieli przedszkola. Autorka prezentuje w nim podstawowe wiadomości z zakresu fonetyki, określa normy poprawnej wymowy u dziecka w wieku przedszkolnym oraz podaje przykłady ćwiczeń udoskonalających wymowę. Omawia również zaburzenia rozwoju mowy oraz metody pracy korekcyjnej w ramach zajęć przedszkolnych. Pracy tej mają służyć materiały do ćwiczeń składające się na drugą część tej książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej