7 wyników
Książka
DVD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka została podzielona na trzy części: 1. W części pierwszej przedstawiono serię testów przesiewowych dla dzieci w wieku 4–7 lat, pozwalających sprawdzić obecność trzech odruchów, kontrolę równowagi statycznej, koordynację, percepcję wzrokową oraz integrację wzrokowo-ruchową. 2. W części drugiej omówiono podobną serię testów przesiewowych dla dzieci od siódmego roku życia wzwyż. 3. Część trzecia zawiera pełen program ćwiczeń integrujących, który można realizować w pracy z całą klasą lub też z mniejszymi grupami dzieci w trakcie jednego roku szkolnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju, edukacji i terapii pedagogicznej / Marta Bogdanowicz. - Wyd. 1 poszerzone. - Gdańsk : Harmonia Universalis , 2018. - 278, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Zawiera: 1.Psychoomotoryka: rozwój – edukacja – terapia: Rozwój psychometryczny dziecka i jego modele; Integracja funkcji poznawczych i motorycznych; Czytanie i pisanie jako złożone czynności psychiczne nabywane; Diagnoza i terapia psychometryczna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 2.Założenia, cele i znaczenie Metody Dobrego Startu: Ogólne założenia i cele; Rola elementów słuchowo-motorycznych w Metodzie Dobrego Startu; Rola elementów wzrokowo-przestrzennych w Metodzie Dobrego Startu. 3.Geneza Metody Dobrego Startu: Le Bon Départ – pierwowzór Metody Dobrego Startu; Metoda Dobrego Startu w Polsce; Wersje i programy Metody Dobrego Startu. 4.Rodzaje ćwiczeń i struktura zajęć w Metodzie Dobrego Startu: Zajęcia wprowadzające; Zajęcia właściwe; Zajęcia końcowe. 5.Metoda Dobrego Startu w systemie oddziaływania na dziecko: Zastosowanie Metody Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju, edukacji i terapii; Metoda Dobrego Startu Marty Bogdanowicz (MSD) i Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherbone (Sherborne Developmental Movement – SDM) – komplementarne metody wspomagania rozwoju i terapii zaburzeń dziecka; Praktyczne wskazania do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. 6.Wskazówki dotyczące prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu: Sposób organizowania zajęć; Urządzenie sali i pomoce do prowadzenia zajęć; Planowanie zajęć; Kontrolowanie sposobu pracy i efektów zajęć. 7.Efektywność stosowania Metody Dobrego Startu: Ocena efektów stosowanie Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi dyslektycznymi w wieku szkolnym; Skuteczność Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym; Wpływ Metody Dobrego Startu na niektóre aspekty gotowości szkolnej; Usprawnianie integracji percepcyjno-motorycznej oraz pozytywny wpływ na poziom czytania zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu; Metoda Dobrego Startu dla dzieci bez głębszych zaburzeń rozwoju – podsumowanie badań; Dostosowanie Metody Dobrego Startu do potrzeb dzieci z głębokimi zaburzeniami rozwoju i jej efektywność; Wyniki stosowania Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi autystycznymi; Wyniki stosowania Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym; Stosowanie Metody dobrego Startu do wspomagania rozwoju i nauki języka angielskiego. Aneksy: Wzory graficzne do metody Le Bon Départ; Roczny plan zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu; Wzór pełnego scenariusza zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu (MDS) M. Bogdanowicz; Scenariusz zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu w grupie 5-6- latków w ramach rocznego obowiązkowego przygotowania do szkoły; Pomoce do zajęć; Protokół z hospitacji zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu; Materiały do kursu Metoda Dobrego Startu; Materiały do zajęć wprowadzających; Materiały do ćwiczeń ruchowo-słuchowych; Zestaw wzorów graficznych i piosenek do zajęć – przykład. Zdjęcia do podręcznika MDS.
Publikacja ma służyć jako podręcznik dla nauczycieli, logopedów i terapeutów, wzbogacający ich wiedzę oraz warsztat pracy z dziećmi wymagającymi wspomagania i usprawniania rozwoju psychomotorycznego.
Publikacja jest wynikiem wieloletniej praktyki terapeutycznej Autorki, dociekań, analiz teoretycznych, diagnostycznych opracowań, badań empirycznych oraz modyfikacji metody i tworzenia nowych propozycji metodycznych. Wiedza teoretyczna zobrazowana jest wynikami badań i licznymi wskazówkami praktycznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielu rodziców ma obawy, czy nie jest za wcześnie, by posłać do przedszkola ich pociechę. Długie przebywanie trzylatka w większej grupie może stanowić duże obciążenie dla jego wrażliwego układu nerwowego, a brak opieki osób bliskich utrudnia mu rozwiązywanie konfliktów i pokonywanie przeciwności. Nie jest jednak za wcześnie. Przedszkole to instytucja przydatna w procesie przygotowania małego człowieka do wypełniania edukacyjnych zadań i do funkcjonowania w szkole. Istotne jest, aby rodzice mieli podstawową wiedzę na temat edukacji przedszkolnej, organizacji i funkcjonowania przedszkola, a także przygotowania dziecka do uczęszczania do tej placówki. Temu celowi służy niniejsza książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji / pod red. Anety Rudzińskiej-Rogoży. - Wyd. 2. - Kraków : Impuls, 2014. - 142, [1] s. : il. ; 24 cm.
Niniejsza pozycja jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutów pedagogicznych, pedagogów szkolnych oraz studentów kierunków pedagogicznych. Ze względu na jej wymiar praktyczny - ciekawe propozycje ćwiczeń, gier i zabaw korekcyjno-kompensacyjnych zawartych w konspektach i scenariuszach zajęć - może być również pomocą dla rodziców, którzy chcą się aktywnie włączyć w oddziaływania profilaktyczno-terapeutyczne wobec własnych pociech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - księgozbiór podręczny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa"
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z porażeniem mózgowym, z zaburzeniami emocjonalnymi, z zaburzeniami z zakresu motoryki, mowy, myślenia pojęciowego, z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim, umiarkowanym i niesprawnymi ruchowo. Źródło: www.empik.com
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Filia Kamionka Wielka - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Kamionka Wlk.- Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej